• 13-06-2008, 22:58:45
    #28
    Konuya cevap yazmayarak konun kaybolmasına yardımcı olsaydınız daha iyi olmazmıydı dalga geçmeye gerek varmı?
  • 13-06-2008, 23:10:16
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ücreti ve referans alabilirmiyim

    reklamstore..gittigidiyor içinde geçerlimi?
  • 14-06-2008, 08:30:47
    #30
    Adsense 'in püf noktalarını teorik olarak herkes biliyor. Örneğin backlink nedir, ne işe yarar, nası kasılır vb. Ama bunları uygulamaya gelince sorun olur eksiklikler meydana gelir. Sen gelip arkadaşlara backlink al şöyle et böyle yap dersen olmaz. Birazdaha yapıcı bilgiler vermen gerekir. En azından yapıcı bilgilerin olduğunu kanıtlamak istersen, Adsense deki 1 aylık kazancını görüntü olarak koymakla işe başlayabilirsin. Belki sana olumsuz cevap yazıp rep verenler de bi cevap almış olurlar?
  • 14-06-2008, 11:32:10
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense 'in püf noktalarını teorik olarak herkes biliyor. Örneğin backlink nedir, ne işe yarar, nası kasılır vb. Ama bunları uygulamaya gelince sorun olur eksiklikler meydana gelir. Sen gelip arkadaşlara backlink al şöyle et böyle yap dersen olmaz. Birazdaha yapıcı bilgiler vermen gerekir. En azından yapıcı bilgilerin olduğunu kanıtlamak istersen, Adsense deki 1 aylık kazancını görüntü olarak koymakla işe başlayabilirsin. Belki sana olumsuz cevap yazıp rep verenler de bi cevap almış olurlar?
    adsense ve backlink evet ayrılmaz ikili (!)
  • 14-06-2008, 11:45:51
    #32
    burada mesaj atanların hepsi prof.hepsi mükemmel walla anlayamadım arkadaşlar sizi.yana döne yok niye kazancım az.yok şu hatayaı nasıl düzeltirim diyen siz fakat bu konuya bu kadar saçma mesajlar yazanda siz.insan bir sorar ne yapıyorsun nnasıl yapıyorsun.yazıktır ya
  • 14-06-2008, 12:26:21
    #33
    Üyeliği durduruldu
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burada mesaj atanların hepsi prof.hepsi mükemmel walla anlayamadım arkadaşlar sizi.yana döne yok niye kazancım az.yok şu hatayaı nasıl düzeltirim diyen siz fakat bu konuya bu kadar saçma mesajlar yazanda siz.insan bir sorar ne yapıyorsun nnasıl yapıyorsun.yazıktır ya

    Ücretsiz destek vermiyor arkadaş , + acemileri yetiştiriyor , + diyelimki biz ücreti ödedik destek alacağız güya tabiki... Baktık arkadaşın anlattıkları tamamen forumda yazanlar yada bildiklerimiz peki ücret ne olacak biz ücretin yanındamıyız hayır saçmalıyor arkadaş madem bukadar bilgili göstersin bir hünerini karar verelim....
  • 14-06-2008, 12:27:27
    #34
    Türkçe dersleri verilir... PM atabilirim
  • 14-06-2008, 12:29:19
    #35
    tamamda kimseyi zorladığı yokki.tamam belki referans vermeyere hata yaptı.ama bu kadarda üste gelinmezki.
  • 14-06-2008, 12:39:11
    #36
    _DenizeruS_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe dersleri verilir... PM atabilirim
    Anında -rep de atarmış



    Yorumsuz