burada mesaj atanların hepsi prof.hepsi mükemmel walla anlayamadım arkadaşlar sizi.yana döne yok niye kazancım az.yok şu hatayaı nasıl düzeltirim diyen siz fakat bu konuya bu kadar saçma mesajlar yazanda siz.insan bir sorar ne yapıyorsun nnasıl yapıyorsun.yazıktır ya