myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada mesaj atanların hepsi prof.hepsi mükemmel walla anlayamadım arkadaşlar sizi.yana döne yok niye kazancım az.yok şu hatayaı nasıl düzeltirim diyen siz fakat bu konuya bu kadar saçma mesajlar yazanda siz.insan bir sorar ne yapıyorsun nnasıl yapıyorsun.yazıktır ya

Ücretsiz destek vermiyor arkadaş , + acemileri yetiştiriyor , + diyelimki biz ücreti ödedik destek alacağız güya tabiki... Baktık arkadaşın anlattıkları tamamen forumda yazanlar yada bildiklerimiz peki ücret ne olacak biz ücretin yanındamıyız hayır saçmalıyor arkadaş madem bukadar bilgili göstersin bir hünerini karar verelim....