• 06-06-2008, 14:04:59
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merhaba arkadaslar bu adsense işinden iyi para kazanan varmı çok merak ediyorum okuyorum konuları her konuda adsenseden para kazanamıyorum diyen kişiler var bu işten sanırım sadece google karli çıkıyor.kime sorsam 3-5 kuruştan yukarısına çıkan yok.millet kan aglıyor.google reklamlardan armudu sapıyla götürüyor.bu adsenseciler ayıptır söylemesi keklenmiş gibi birsey olmuyormu çok merak ediyorum.
    Saygılarımla
  • 06-06-2008, 14:06:22
    #2
    İyi paradan kastınız aylık 15-20 bin dolarmıdır yoksa aylık 500-600 dolarmıdır
    Bu işe gerçekten emek harcayanlar en kötü 400-500 bişeyler alıyorlar
  • 06-06-2008, 14:07:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben Bunun Tam aksini Düşünüyorum Arkadaşım Adsenseciler Parayı Kazanıyor Ama Tabikide bu İş iBilipte İyi Yapan Kişiler Eger Kazanmasa Bu İşi Yapmaz Bunun Kanaatindeyim ve İnanı Adsense Hesabında Güzel Var PAra var Diye Biliyorum..
  • 06-06-2008, 14:08:15
    #4
    farkındamısınız , bir süredir forumda peşpeşe adsensi kötüleme konuları açılıyor..

    sanki birileri düğmeye başmış
  • 06-06-2008, 14:11:57
    #5
    Karşılığını da söyleseler iyi olurdu
  • 06-06-2008, 14:12:23
    #6
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkındamısınız , bir süredir forumda peşpeşe adsensi kötüleme konuları açılıyor..
    sanki birileri düğmeye başmış
    niye düğmeye bassınlar ki , gerek sponsor olarak gerekse reklam vererek zaten tanıtımlarını yapıyorlar ötesine gerek yokki,
    evet türk webmasterleri adsense'den kazanamıyor çünkü "bot","hazır herkesin kullandığı script","kopya içerik","illegal içerik" sebepleri
  • 06-06-2008, 14:14:37
    #7
    bunda haklısın ama fakat adsensin bir kabahati yok bence botçular düşünsün
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "bot","hazır herkesin kullandığı script","kopya içerik","illegal içerik" sebepleri
  • 06-06-2008, 14:15:53
    #8
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkındamısınız , bir süredir forumda peşpeşe adsensi kötüleme konuları açılıyor..
    sanki birileri düğmeye başmış
    CIA
  • 06-06-2008, 14:20:35
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KR@LKSK@ iyi paradan kastım en kötü 100$ üstü..sen kazanan var diyorsun ama genele vurdukmu büyük bir çoğunluk kazanamıyor.


    benikaydet@ çogu insan bu durumdan muzderip.googledan baska para kazanan olmayınca doğal olarakseslerin çıkması normal diye düsünüyorum.

    Haymac@ haklısın çogu site birbirinin kopyası a b den alıyor b de a dan alıyor tam türk zihniyeti.