merhaba arkadaslar bu adsense işinden iyi para kazanan varmı çok merak ediyorum okuyorum konuları her konuda adsenseden para kazanamıyorum diyen kişiler var bu işten sanırım sadece google karli çıkıyor.kime sorsam 3-5 kuruştan yukarısına çıkan yok.millet kan aglıyor.google reklamlardan armudu sapıyla götürüyor.bu adsenseciler ayıptır söylemesi keklenmiş gibi birsey olmuyormu çok merak ediyorum.
Saygılarımla
adsenseciler sizce dolandırılıyormu?
17
●1.207
- 06-06-2008, 14:08:15farkındamısınız , bir süredir forumda peşpeşe adsensi kötüleme konuları açılıyor..
sanki birileri düğmeye başmış - 06-06-2008, 14:12:23niye düğmeye bassınlar kibenikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, gerek sponsor olarak gerekse reklam vererek zaten tanıtımlarını yapıyorlar ötesine gerek yokki,
evet türk webmasterleri adsense'den kazanamıyor çünkü "bot","hazır herkesin kullandığı script","kopya içerik","illegal içerik" sebepleri
- 06-06-2008, 14:14:37bunda haklısın ama fakat adsensin bir kabahati yok bence
botçular düşünsün
Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-06-2008, 14:20:35Eposta Aktivasyonu GerekmekteKR@LKSK@ iyi paradan kastım en kötü 100$ üstü..sen kazanan var diyorsun ama genele vurdukmu büyük bir çoğunluk kazanamıyor.
benikaydet@
çogu insan bu durumdan muzderip.googledan baska para kazanan olmayınca doğal olarakseslerin çıkması normal diye düsünüyorum.
Haymac@ haklısın çogu site birbirinin kopyası a b den alıyor b de a dan alıyor tam türk zihniyeti.
