merhaba arkadaslar bu adsense işinden iyi para kazanan varmı çok merak ediyorum okuyorum konuları her konuda adsenseden para kazanamıyorum diyen kişiler var bu işten sanırım sadece google karli çıkıyor.kime sorsam 3-5 kuruştan yukarısına çıkan yok.millet kan aglıyor.google reklamlardan armudu sapıyla götürüyor.bu adsenseciler ayıptır söylemesi keklenmiş gibi birsey olmuyormu çok merak ediyorum.
Saygılarımla