Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
merhaba arkadaslar bu adsense işinden iyi para kazanan varmı çok merak ediyorum okuyorum konuları her konuda adsenseden para kazanamıyorum diyen kişiler var bu işten sanırım sadece google karli çıkıyor.kime sorsam 3-5 kuruştan yukarısına çıkan yok.millet kan aglıyor.google reklamlardan armudu sapıyla götürüyor.bu adsenseciler ayıptır söylemesi keklenmiş gibi birsey olmuyormu çok merak ediyorum.
Saygılarımla