KR@LKSK@ iyi paradan kastım en kötü 100$ üstü..sen kazanan var diyorsun ama genele vurdukmu büyük bir çoğunluk kazanamıyor.
benikaydet@

çogu insan bu durumdan muzderip.googledan baska para kazanan olmayınca doğal olarakseslerin çıkması normal diye düsünüyorum.
Haymac@ haklısın çogu site birbirinin kopyası a b den alıyor b de a dan alıyor tam türk zihniyeti.