benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farkındamısınız , bir süredir forumda peşpeşe adsensi kötüleme konuları açılıyor..
sanki birileri düğmeye başmış
niye düğmeye bassınlar ki , gerek sponsor olarak gerekse reklam vererek zaten tanıtımlarını yapıyorlar ötesine gerek yokki,
evet türk webmasterleri adsense'den kazanamıyor çünkü "bot","hazır herkesin kullandığı script","kopya içerik","illegal içerik" sebepleri