Konu
adsenseciler sizce dolandırılıyormu?
06-06-2008, 14:08:15
#4
benikaydet
farkındamısınız , bir süredir forumda peşpeşe adsensi kötüleme konuları açılıyor..
sanki birileri düğmeye başmış