Eğitim sitemin uygulamasına admob ekledim gün yarımından sonra. Sitemde henüz adsense zaten yoktu. İlk gün sonuçlarını resim olarak paylaşıyorum. Uygulamaya sadece geçiş ve banner ekledim reklam olarak. Geçiş sürekli altta aktif, geri gelince de banner reklam çıkıyor işte. Sitem bir kaç aylıktır. Uygulama ekleyeli iki buçuk hafta oldu. Uygulama indirilmesi 1750'dir ama aktif kullanan sayısı 500 civarıdır.
Sitemin hiti her geçen gün artmaktadır ve backlinklerden henüz etki alamadım. Hitimin yükseleceğini tahmin ediyorum. Tek şanssızlığım okul döneminin bitiyor olması. Umutlar Eylül ayına kaldı.


- Bu oranlar iyi midir ilk gün için, bu şekilde kalsın mı reklamlar?
- Adsense aldığımda admob'u deaktif edip, uygulama web view olduğu için sadece sitenin adsense reklamları mı kalsın?