Önceden yasak değildi. Admob veya Adsense'ten birisini kullanabiliyordunuz. İkisini birden kullanmak yasaktı. Yapılan değişikliğe göre uygulamalardan gelir elde etmek isteyenler sadece Admob kullanabiliyor.
Sorunsuz kullanabilirsiniz ancak bu sorun yaşamayacağınız anlamına gelmiyor. Google bu konuda acele etmiyor olabilir. Lakin kesin bir dille sorun yaşamazsınız dememek gerekiyor.
Valla Hocam bana da bi arkadaş yasak olmadığını 3 aydır kullandığını söylemişti. Ben de bir aydır kullanıyorum. Ödemesini de sorunsuz aldım. Normalde admobda en ufak ihlalde uyarı gelir ertesi gün ama hiç uyarı gelmedi.