Spectral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şöyle bişey var, bahsettiğimi tam anlatabildim mi bilmiyorum. Yani diyelim ki mobil uygulamaya hiç reklam eklemeyi düşünmüyorum. Fakat sitenin kendisinden adsense kodları var. Bundan bahsediyorum ben.

Şöyle düşünün. Benim sitemin kendisinde normalde adsense var diyelim. Mobil uygulama kullanan kişi, uygulama web view olduğu için bu adsense kodlarını görecek doğal olarak. Yani eğer bu yasaksa, şu demek olur:

Web sitesinde adsense olan hiç kimse, mobil uygulama yapamaz.!?
Hocam çıkardığınız anlam çok yanlış. Mobil girişlerde gösterilmeyecek şekilde koyarsanız o adsense kodunu, uygulamanızda gösterilmez.