Bu kötü haberi size ben vermek istemezdim lakin Google, webview uygulamada reklam gösterecekseniz sadece admob gösterebilirsiniz diyor.
Piyango size vurur mu, vurursa ne zaman vurur bilemeyeceğim. Bu konu genel bir sorun olduğundan dolayı Google eyleme geçmek için acele etmeyebilir (veya yarın bir uyarı gönderebilir, bilemiyorum).
Hocam cevaplarınız için teşekkür ederim. Size sormak istediğim soru şu:
Benim şuan sitemde adsense yok. Fakat uygulamama AdMob ekledim. İlerde bir gün adsense aldığımda, mobilde görüntülenmesin diye filtreleme mi yapmam gerekecek?