Yanlış yönlendirmeyelim arkadaşlar;
Webview uygulamalarda adsense kullanımı yasaklandı. Sadece admob kullanabiliyorsunuz:
https://support.google.com/adsense/answer/2753860?hl=tr AdSense politikalarına ilişkin istisnalar
Prensipte, tüm AdMob yayıncıları çevrimiçi program politikalarımıza uymalıdır, ancak AdSense ile AdMob'da farklılık gösteren belirli politikalar mevcuttur. Lütfen aşağıdaki istisnaları inceleyin.
İstisnalar
Reklam yerleşimi
Mobil uygulamalarda geleneksel AdSense reklamlarına artık izin vermiyoruz ve bunun yerine, uygulamalarından para kazanmak isteyen yayıncıların AdMob SDK'sını kullanmalarını zorunlu kılıyoruz.
Valla Hocam bana da bi arkadaş yasak olmadığını 3 aydır kullandığını söylemişti. Ben de bir aydır kullanıyorum. Ödemesini de sorunsuz aldım. Normalde admobda en ufak ihlalde uyarı gelir ertesi gün ama hiç uyarı gelmedi.