Yanlış yönlendirmeyelim arkadaşlar;
Webview uygulamalarda adsense kullanımı yasaklandı. Sadece admob kullanabiliyorsunuz:
https://support.google.com/adsense/answer/2753860?hl=tr AdSense politikalarına ilişkin istisnalar
Prensipte, tüm AdMob yayıncıları çevrimiçi program politikalarımıza uymalıdır, ancak AdSense ile AdMob'da farklılık gösteren belirli politikalar mevcuttur. Lütfen aşağıdaki istisnaları inceleyin.
İstisnalar
Reklam yerleşimi
Mobil uygulamalarda geleneksel AdSense reklamlarına artık izin vermiyoruz ve bunun yerine, uygulamalarından para kazanmak isteyen yayıncıların AdMob SDK'sını kullanmalarını zorunlu kılıyoruz.
Hocam şöyle bişey var, bahsettiğimi tam anlatabildim mi bilmiyorum. Yani diyelim ki mobil uygulamaya hiç reklam eklemeyi düşünmüyorum. Fakat sitenin kendisinden adsense kodları var. Bundan bahsediyorum ben.
Şöyle düşünün. Benim sitemin kendisinde normalde adsense var diyelim. Mobil uygulama kullanan kişi, uygulama web view olduğu için bu adsense kodlarını görecek doğal olarak. Yani eğer bu yasaksa, şu demek olur:
Web sitesinde adsense olan hiç kimse, mobil uygulama yapamaz.!?