Bu kötü haberi size ben vermek istemezdim lakin Google, webview uygulamada reklam gösterecekseniz sadece admob gösterebilirsiniz diyor.
Piyango size vurur mu, vurursa ne zaman vurur bilemeyeceğim. Bu konu genel bir sorun olduğundan dolayı Google eyleme geçmek için acele etmeyebilir (veya yarın bir uyarı gönderebilir, bilemiyorum).
Benim anladığım şey şu:
- Mobil uygulamasına reklam eklemek isteyen kişiler, admob eklemek zorunda adsense değil. Ama reklam yoksa eğer uygulamada, kişi sadece sitede hali hazırda bulunan adsense reklamlarını görecektir ve bu da problem teşkil etmez.
Eğer bunun aksiyse, benim gördüğüm binlerce uygulama var bahsettiğim şekilde kullanan...