• 28-10-2015, 22:06:05
    #19
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oranlar çok saçma o yüzden öyle dedim, benimde çok az kazandıran bi sitemin oranlarına baktım şu şekilde;
    3,562 Görüntüleme
    Sayfa BGBG Gelir - 1.50 TL
    Tıklama Sayısı 50

    Bunu 3562 / 1000 * 1,50 işlemini uyguladığımızda 5,3 TL çıkıyor ve tam olarak bana görünen Adsensedeki gelirde bu. Yani oradaki oran sana gelen paraya göre belirleniyor fakat sana 7,4 TL gelmesi gerekirken 0,11 TL gelmiş görünüyor. Çok saçma yani bu durum. Bütün tıklamaların geliri düşürüyor geri o zaman Google demekki geçersiz tıklama hepsi ama böyle bi durumda bu tıklamaların sayısınıda düşürür diye tahmin ediyorum yani oranlar çok saçma görünüyor oynama yapılmış gibi.

    Tabi size bir şey demiyorum, doğrudur neden yalan söyleyesinizki, sitenizde muhtemelen çok büyük bi problem var gelir yansıtmıyor sistem size tıklamaların gerçekliğinden şüphe ediyor olabilir emin olamadım.
    Adsense de Kesin diye bir şey yoktur.Sizin o BGBG dediğiniz şey tamamen göreceli ve tbm ile alakalı bir durum.Site 2 tıklamaya 100 TL alırsa her 1000 gösterim de 100 TL kazanması gerekiyor değil mi?Bu çok saçma.

    Adsense her ne kadar To'yu hesaplarken sayfa gösterimi yüzdesini kullansa da,geliri etkileyen en önemli faktör tıklamalardır.Tıklama başı 1 kuruşu geçtim ücret vermeyen reklamlar bile var,lakin bunların tespiti zor.

    Arkadaşın sorunu sitesinin oyun sitesi olması ile ilgili,yoksa başka bir sorun olduğunu sanmam.
  • 28-10-2015, 22:09:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense de Kesin diye bir şey yoktur.Sizin o BGBG dediğiniz şey tamamen göreceli ve tbm ile alakalı bir durum.Site 2 tıklamaya 100 TL alırsa her 1000 gösterim de 100 TL kazanması gerekiyor değil mi?Bu çok saçma.

    Adsense her ne kadar To'yu hesaplarken sayfa gösterimi yüzdesini kullansa da,geliri etkileyen en önemli faktör tıklamalardır.Tıklama başı 1 kuruşu geçtim ücret vermeyen reklamlar bile var,lakin bunların tespiti zor.

    Arkadaşın sorunu sitesinin oyun sitesi olması ile ilgili,yoksa başka bir sorun olduğunu sanmam.
    O oranlar anlık olarak tıklamadan gelen kazanca göre değişiyor zaten 1 tıklama 100 TL getirirse 1000 Gösterim oranı bir anda fırlayacaktır, ama eğer tıklama 1 kuruş getiriyor ve 1000 kişide 69 tıklama oluyorsa BGBG 0,69 TL olarak görüntülenir.

    Buradaki anormallik normal bir durum değil, 3 yılı aşkın süredir kullanıyorum Adsense ilkkez böyle bir şey görüyorum. Dediğim gibi muhtemelen arkadaş oynama yapmadıysa tıklamalar spam olarak görünmüş ve geliri düşürülmüş.
  • 28-10-2015, 22:23:16
    #21
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O oranlar anlık olarak tıklamadan gelen kazanca göre değişiyor zaten 1 tıklama 100 TL getirirse 1000 Gösterim oranı bir anda fırlayacaktır, ama eğer tıklama 1 kuruş getiriyor ve 1000 kişide 69 tıklama oluyorsa BGBG 0,69 TL olarak görüntülenir.

    Buradaki anormallik normal bir durum değil, 3 yılı aşkın süredir kullanıyorum Adsense ilkkez böyle bir şey görüyorum. Dediğim gibi muhtemelen arkadaş oynama yapmadıysa tıklamalar spam olarak görünmüş ve geliri düşürülmüş.
    Spam tıklanmalar hesabın banlanmasına neden olur.Arkaşın TO oranı normal zaten,1000 gösterim ile 50 tıklanma alması anormal bir durum olur.Fakat Tbm aldığı ücret çok düşük.Bu da şundan kaynaklanabilir,sitesi oyun üzerine ve yakından uzaktan alakası olmayan reklamlar çıktığı için tıklama başına genel de 1 kuruş kazanıyor.Bir kaç saat önce baktım sitesine,çıkan reklamlar benim haber sitem de çıkanlar ile aynı.Ben aynı reklam 10 kuruş,diğer arkadaş 1 kuruş alıyorsa sorun siteden kaynaklanıyordur.

    Muhtemelen siz hiç düşük gelir görmediğinizden dolayı,istatistikleri inanmadınız.Fakat durum hayli vahim.Şu son 6 ay da öyle rakamlar gördüm ki ben,artık "100 tıklamaya 1 TL aldım" diyen biri çıksa emin olun inanırım.
  • 28-10-2015, 22:34:32
    #22
    69 tıklama 0.11
  • 28-10-2015, 23:14:55
    #23
    Üyeliği durduruldu
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam tıklanmalar hesabın banlanmasına neden olur.Arkaşın TO oranı normal zaten,1000 gösterim ile 50 tıklanma alması anormal bir durum olur.Fakat Tbm aldığı ücret çok düşük.Bu da şundan kaynaklanabilir,sitesi oyun üzerine ve yakından uzaktan alakası olmayan reklamlar çıktığı için tıklama başına genel de 1 kuruş kazanıyor.Bir kaç saat önce baktım sitesine,çıkan reklamlar benim haber sitem de çıkanlar ile aynı.Ben aynı reklam 10 kuruş,diğer arkadaş 1 kuruş alıyorsa sorun siteden kaynaklanıyordur.

    Muhtemelen siz hiç düşük gelir görmediğinizden dolayı,istatistikleri inanmadınız.Fakat durum hayli vahim.Şu son 6 ay da öyle rakamlar gördüm ki ben,artık "100 tıklamaya 1 TL aldım" diyen biri çıksa emin olun inanırım.
    Hocam yorumunuzdan anladığım kadarıyla Adsense hakkında cidden fazla bilginiz bulunmuyor. Sizin o siteye girdiğinizde kendi sitenizdekiyle aynı reklamı görme sebebiniz, o reklamların ziyaretçinin ilgi alanına göre çıkıyor olması. Girdiğin sitenin kategorisine göre çıkmıyor o reklamlar. Google gerek arama motorunda yaptığınız arama geçmişi gerekse ziyaret ettiğiniz tüm siteleri kaydediyor ve bunları reklamverenlerinin reklamlarını gösterirken kullanacağını zaten belirtiyor. Eğer chrome kullanıyorsanız tüm geçmişinizi takip ediyor zaten bide senkronizasyon açıksa. Siz haber sitelerinde gezip +18 bir siteye adsense kodu koyarsanız o sitede haber reklamı çıkacaktır, çünkü sizin ilgi alanınız odur, sizin ilgi alanıza göre reklam çıkar ki ziyaretçinin dikkatini çeksin tıklasın.

    Adsense'den 69 tıklamaya 11 kuruş kazanmak mümkün olduğunu sanmıyorum, bu kadar düşük orana reklam yayınlanmıyor zaten bildiğim kadarıyla. Bunun yanı sıra görseldeki oranlar çok saçma, adsenseden anlayan birilerine hatta direk yetkililere sorun aynı cevabı verecektir. 3 Yıldır kullanıyorum ilkkez görüyorum böyle bir oran, olabilecek seçenekleride belirttim şuan normal bir durum değil bu oranlar.
    1- Ya görselde oynama yapılmış.
    2- Tıklamaların gelirleri spam, bot olması nedeniyle geçersiz sayılmış ve silinmiş.

    Bot olan her tıklamada hesap ban yemez, öyle olsa ben önüme gelenin hesabını banlatırım tek benim sitem kalsın diye bu durumda en yüksek oran veren reklamlar zorunlu olarak benim sitemde çıkar ve köşeyi dönerdim yani.

    Google bu tıklamaları aşağı yukarı takip edebliyor, site sahibinin kendi yaptığından şüphelense zaten anında banlar. Site sahibinden şüphelenmez ise banlamaz.

    Sistemi bilen birisi AhmetKofali gibi 69 tıklamaya 11 kuruşu görünce tepkisini verir, vermeside gerekli ilginç çünkü.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:14:55 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:18 --

    Zerare takip edip etmediğini merak ediyorsan google ın, gir arama motoruna Hosting yaz 1-2 siteye gir aramada çıkan. Çık sonra tekrar gir aramaya Hosting satın al yaz sonra direkt olarak sitene gir ve çıkan reklamlara bi bak
  • 28-10-2015, 23:48:43
    #24
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yorumunuzdan anladığım kadarıyla Adsense hakkında cidden fazla bilginiz bulunmuyor. Sizin o siteye girdiğinizde kendi sitenizdekiyle aynı reklamı görme sebebiniz, o reklamların ziyaretçinin ilgi alanına göre çıkıyor olması. Girdiğin sitenin kategorisine göre çıkmıyor o reklamlar. Google gerek arama motorunda yaptığınız arama geçmişi gerekse ziyaret ettiğiniz tüm siteleri kaydediyor ve bunları reklamverenlerinin reklamlarını gösterirken kullanacağını zaten belirtiyor. Eğer chrome kullanıyorsanız tüm geçmişinizi takip ediyor zaten bide senkronizasyon açıksa. Siz haber sitelerinde gezip +18 bir siteye adsense kodu koyarsanız o sitede haber reklamı çıkacaktır, çünkü sizin ilgi alanınız odur, sizin ilgi alanıza göre reklam çıkar ki ziyaretçinin dikkatini çeksin tıklasın.

    Adsense'den 69 tıklamaya 11 kuruş kazanmak mümkün olduğunu sanmıyorum, bu kadar düşük orana reklam yayınlanmıyor zaten bildiğim kadarıyla. Bunun yanı sıra görseldeki oranlar çok saçma, adsenseden anlayan birilerine hatta direk yetkililere sorun aynı cevabı verecektir. 3 Yıldır kullanıyorum ilkkez görüyorum böyle bir oran, olabilecek seçenekleride belirttim şuan normal bir durum değil bu oranlar.
    1- Ya görselde oynama yapılmış.
    2- Tıklamaların gelirleri spam, bot olması nedeniyle geçersiz sayılmış ve silinmiş.

    Bot olan her tıklamada hesap ban yemez, öyle olsa ben önüme gelenin hesabını banlatırım tek benim sitem kalsın diye bu durumda en yüksek oran veren reklamlar zorunlu olarak benim sitemde çıkar ve köşeyi dönerdim yani.

    Google bu tıklamaları aşağı yukarı takip edebliyor, site sahibinin kendi yaptığından şüphelense zaten anında banlar. Site sahibinden şüphelenmez ise banlamaz.

    Sistemi bilen birisi AhmetKofali gibi 69 tıklamaya 11 kuruşu görünce tepkisini verir, vermeside gerekli ilginç çünkü.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:14:55 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:18 --

    Zerare takip edip etmediğini merak ediyorsan google ın, gir arama motoruna Hosting yaz 1-2 siteye gir aramada çıkan. Çık sonra tekrar gir aramaya Hosting satın al yaz sonra direkt olarak sitene gir ve çıkan reklamlara bi bak
    Bu dediklerini bilmemek için kör cahil olmak gerekir herhalde.Ben arkadaşın sitesine herhangi bir arama yolu ile girmedim.Toplam da 3 reklamı vardı birisi sitesi ile alakalı oyun reklamı,diğerleri alakasız banka reklamlarıydı.

    Sizin mantığınıza göre bana oyun reklamı çıkması imkansız.Çünkü ben hayatında ne bilgisayardan oyun oynamış,ne de oyun kelimesini aratmış biriyim.Lakin arkadaşın sitesin de karşıma çıkan ilk reklam bir oyun reklamıydı.

    Sizin bu dediğiniz şehir efsanesi.Şu an için adsense ile ilgili hiç bir algoritmanın çözülmüş değil,zaten çözülseydi arkadaşın durumunu burada tartışmazdık.

    News kayıtlı gün de 15K+ hiti olan sektörel bir haber sitem var.Emin ol dostum sen ekmeğe "mama" derken biz ingilizce eklentileri türkçeye çevirip,dolar üzerinden adsense ödemesi alıyorduk.
  • 29-10-2015, 00:01:12
    #25
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi açma amacım zaten en başından beri para kazanmak değildi ama değerlere ben de şaşırmış durumdayım.


    Adsense optimizasyonu için ücret vermek istemiyorum hocam.
    Hocam yanlış anlaşılmışım ücret talep etmedim. Bir kaç kişiyede destek verdim ücret talebinde bulunmadım bulunmam da ama optimizasyon işi değil bu sanki daha farklı bir sorun var bence. incelemek istedim belki destek olacagım bir şeyler çıkar.
  • 29-10-2015, 00:09:50
    #26
    69 tıka bu kadar düşükse
    yerleştirmen çok yanlıştır
    içerikte sorun vardır
  • 29-10-2015, 00:15:03
    #27
    sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlaşılmışım ücret talep etmedim. Bir kaç kişiyede destek verdim ücret talebinde bulunmadım bulunmam da ama optimizasyon işi değil bu sanki daha farklı bir sorun var bence. incelemek istedim belki destek olacagım bir şeyler çıkar.
    Kusura bakmayın o halde hocam.

    Bekliyorum öyleyse incelemenizi.