• 28-10-2015, 18:27:23
    #10
    Siteyi açma amacım zaten en başından beri para kazanmak değildi ama değerlere ben de şaşırmış durumdayım.

    sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam destek vermek isterim. Pm gönderin sitenizi inceleyelim. Site içeriği kopyamı değil mi çok önemli.
    Adsense optimizasyonu için ücret vermek istemiyorum hocam.
  • 28-10-2015, 18:37:32
    #11
    sektör nedir? sayfa to idare eder. gelir çok saçma oyun sektörü bile daha iyi verir
  • 28-10-2015, 18:54:02
    #12
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site profilimde mevcut hocam. Ayrıca forum subdomaini de dahil bu kazançlara.

    Site oyunla ilgili olduğu için genelde oyun reklamları oluyor.

    Bir de acaba bazı sivri zekalılar bilerek mi tıklıyor banlatmaya çalışmak için?

    Banlatmak için tıklasalar emin olun iki günde hesabınız kapanırdı.Lakin sizinki başka bir şey.Reklam yerleşiminiz vasatın altın da.Tavsiyem,yazının tam ortasına veya yazının için de sola dayalı,300x250 ebatın da bir reklam kullanmanız.Sola dayalı reklamı 300x600 ebatında reklam ile değiştirin.Yazının sonun da yer alan esnek reklamı,sayfaya uygun bir bağlantı reklamı ile değiştirin.Ayrıca koyu renklerin hakim olduğu temalar,adsense açısından başarısızdır.Canlı ve açık renkler de tema kullanmaya özen gösterin.
  • 28-10-2015, 19:32:29
    #13
    Ogeda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sektör nedir? sayfa to idare eder. gelir çok saçma oyun sektörü bile daha iyi verir
    Hocam oyun haberleri, rehberleri yayınlıyorum. Net bir kategori yok yani. Bir oyun firmasının fan sitesi.

    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlatmak için tıklasalar emin olun iki günde hesabınız kapanırdı.Lakin sizinki başka bir şey.Reklam yerleşiminiz vasatın altın da.Tavsiyem,yazının tam ortasına veya yazının için de sola dayalı,300x250 ebatın da bir reklam kullanmanız.Sola dayalı reklamı 300x600 ebatında reklam ile değiştirin.Yazının sonun da yer alan esnek reklamı,sayfaya uygun bir bağlantı reklamı ile değiştirin.Ayrıca koyu renklerin hakim olduğu temalar,adsense açısından başarısızdır.Canlı ve açık renkler de tema kullanmaya özen gösterin.
    Hocam şu anlık ana sayfa için değil de forum sayfası için reklam tavsiyesinde bulunabilir misiniz? Çünkü yakın bir zamanda Goodnews temasına geçiş yapmayı düşünüyorum localhost'ta bir takım denemeler yaptıktan sonra (son kullandığımda hız sorunu vardı da).

    Forumda sağ kenar çubuğundaki reklam 300x250, Diablo bölümünün hemen üstündeki de responsive reklam (kodlarla responsive yaptım yani reklamın kendisi responsive değil, belirli boyutun altında 320x50, onun üzerindeyken 468x60 boyutunda reklam gösteriyor).

    Ek olarak; konuların içinde sağ üste yaslı bir 300x250, yorumların en altında yine üstteki yöntemle responsive yaptığım 728x90, 468x60 ve 320x50lik reklamlar, bölümlerde sabit ve normal başlıkların arasında yine aynı şekilde 320x50/468x60/728x90 reklam var.
  • 28-10-2015, 19:52:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben tbm 0,11 den aşağı düşünce bile üzülüyorum, seninki anormal derecede düşük. Üzerine bi kafa yor derim, hakkın zayi olmasın.
  • 28-10-2015, 20:40:08
    #15
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site profilimde mevcut hocam. Ayrıca forum subdomaini de dahil bu kazançlara.

    Site oyunla ilgili olduğu için genelde oyun reklamları oluyor.

    Bir de acaba bazı sivri zekalılar bilerek mi tıklıyor banlatmaya çalışmak için?
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oyun haberleri, rehberleri yayınlıyorum. Net bir kategori yok yani. Bir oyun firmasının fan sitesi.



    Hocam şu anlık ana sayfa için değil de forum sayfası için reklam tavsiyesinde bulunabilir misiniz? Çünkü yakın bir zamanda Goodnews temasına geçiş yapmayı düşünüyorum localhost'ta bir takım denemeler yaptıktan sonra (son kullandığımda hız sorunu vardı da).

    Forumda sağ kenar çubuğundaki reklam 300x250, Diablo bölümünün hemen üstündeki de responsive reklam (kodlarla responsive yaptım yani reklamın kendisi responsive değil, belirli boyutun altında 320x50, onun üzerindeyken 468x60 boyutunda reklam gösteriyor).

    Ek olarak; konuların içinde sağ üste yaslı bir 300x250, yorumların en altında yine üstteki yöntemle responsive yaptığım 728x90, 468x60 ve 320x50lik reklamlar, bölümlerde sabit ve normal başlıkların arasında yine aynı şekilde 320x50/468x60/728x90 reklam var.
    Forum konusun da sana en büyük tavsiyem hiç buluşmaman yönündedir.2005-2010 arasın da vBulletin sisteminin yoğun kullanıldığı dönemler de bu işten iyi ekmek yiyenlerden biri de bendim.Düşünün o dönem de şu an ki xenforo'nun mimari Kier o zamanlar da vBulletin de Kurşun Geliştirici olarak çalışıyordu.Adamın evlendiğini dahi vbulletin.com'dan öğrenip tebrik ettiğimi hatırlarım.

    Lakin şu an için forum kavramı tarih oldu.Bana göre bir kaç büyük forum hariç,diğerleri tarih oldu veya ilgisizlikten olmak üzere.Foruma harcadığınız dinamik bir portal oluşturmaya harcayın.

    Yok illa ben forum kuracağım diyorsanız,bu dediklerimi tecrübe edersiniz.
  • 28-10-2015, 21:29:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Görselde oynama olmadığına emin miyiz hocam? Zira BGBG 1,32 TL gösterilirken gösterim sayısıda 5000+ olduğuna göre gelir nasıl 0,11 TL olabiliyor?
    Yorum atan o kadar kişiden 1 kişi bile ya Adsense'den anlamıyor ya da benim hesap ve sitelerim inanılmaz derecede bu oranlarla uyumlu şekilde gelir elde ediyor.

    Eğer bir oynama yoksa siteye gelen 5000+ kişinin neredeyse hepsinin bot ve tıklamalarında o botlar tarafından gerçekleştiriliyor olması gerekli. Yoksa 69 tıklamaya Adsense 0,11 TL verme gibi bir şansı yok 1 kuruş verse 69 kuruş ediyor zaten daha aşağısıda yoktur zaten Adsense'de. Bana 25 liradan fazla geldiği oluyor tek tıklamaya.
  • 28-10-2015, 21:35:07
    #17
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görselde oynama olmadığına emin miyiz hocam? Zira BGBG 1,32 TL gösterilirken gösterim sayısıda 5000+ olduğuna göre gelir nasıl 0,11 TL olabiliyor?
    Yorum atan o kadar kişiden 1 kişi bile ya Adsense'den anlamıyor ya da benim hesap ve sitelerim inanılmaz derecede bu oranlarla uyumlu şekilde gelir elde ediyor.

    Eğer bir oynama yoksa siteye gelen 5000+ kişinin neredeyse hepsinin bot ve tıklamalarında o botlar tarafından gerçekleştiriliyor olması gerekli. Yoksa 69 tıklamaya Adsense 0,11 TL verme gibi bir şansı yok 1 kuruş verse 69 kuruş ediyor zaten daha aşağısıda yoktur zaten Adsense'de. Bana 25 liradan fazla geldiği oluyor tek tıklamaya.
    Hocam niye oynama yapayım Direkt resmini çektim koydum yani.
  • 28-10-2015, 21:43:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hellscream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam niye oynama yapayım Direkt resmini çektim koydum yani.
    Hocam oranlar çok saçma o yüzden öyle dedim, benimde çok az kazandıran bi sitemin oranlarına baktım şu şekilde;
    3,562 Görüntüleme
    Sayfa BGBG Gelir - 1.50 TL
    Tıklama Sayısı 50

    Bunu 3562 / 1000 * 1,50 işlemini uyguladığımızda 5,3 TL çıkıyor ve tam olarak bana görünen Adsensedeki gelirde bu. Yani oradaki oran sana gelen paraya göre belirleniyor fakat sana 7,4 TL gelmesi gerekirken 0,11 TL gelmiş görünüyor. Çok saçma yani bu durum. Bütün tıklamaların geliri düşürüyor geri o zaman Google demekki geçersiz tıklama hepsi ama böyle bi durumda bu tıklamaların sayısınıda düşürür diye tahmin ediyorum yani oranlar çok saçma görünüyor oynama yapılmış gibi.

    Tabi size bir şey demiyorum, doğrudur neden yalan söyleyesinizki, sitenizde muhtemelen çok büyük bi problem var gelir yansıtmıyor sistem size tıklamaların gerçekliğinden şüphe ediyor olabilir emin olamadım.