Bu gece gösterim yok mu?
22
●1.118
- 06-08-2015, 00:52:09Adsense konusunda surekli ayni konu acilip duruyor. "saymamaya basladi" , "saymiyor" , "sayimlarda hata var" vb. bu surekli olan birsey, boyle durumlarda biraz beklemenizde fayda var. email gonderdi dun adsense hemen hemen herkese, arada bir boyle calismalar yapiliyor.
- 06-08-2015, 01:05:20Üyeliği durdurulduTabi bir siz ads uzmanısınız biz cahil kişileriz...10. senem ads'de herhalde bir sorun varsa senelerin tecrübesini de katıyoruz yorumlarda.AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2015, 01:13:21Birbirimizden haberdar olmak iyidir kardeşim.Şu her konun altında,yok sıcaklar,yok Hükümet,yok terör,yok yaz dönemi diyen adamlardan gına geldi.Yahu bırakın da adamlar yaşadıkları sorunları dile getirsin,birbirinden haberdar olsun.cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2015, 01:17:20Anlamadim pardon? Diyorum ki dun adsenseden herkese email geldi, sorun oldugunu belirttiler diyorum. Acilan bu tur konularin hemen hemen hepsinde, sorunun gecici oldugunu, beklenildiginde su an sayilmayan kazanclarin panele yansidigindan bahsediyorum. Problem nedir?cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2015, 01:18:14Üyeliği durdurulduHocam adam alıyor en fazla 5 bin tekil zaten kısır bir trafikleri var kalkıp 500 bin -1 M reklam gösterimi alan sitelerin gelir düşmesine akıl veriyorlar.Sorun belli ki çok büyük.Ve google dışında kimsede bilemiyor.En son adamlar mobil açılışta 300x250 ve türevlerine yasak getirdiler belli ki filler kapışıyor yukarılarda.zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2015, 01:54:15Merhaba gelen yazıyı ekleyebilir misiniz lütfen buraya bana gelmemişteAlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanır mısın 45k 12 lira vermiş kafayı yiyicem. Bunları telafi edecekler mi acaba