Birbirimizden haberdar olmak iyidir kardeşim.Şu her konun altında,yok sıcaklar,yok Hükümet,yok terör,yok yaz dönemi diyen adamlardan gına geldi.Yahu bırakın da adamlar yaşadıkları sorunları dile getirsin,birbirinden haberdar olsun.
Hocam adam alıyor en fazla 5 bin tekil zaten kısır bir trafikleri var kalkıp 500 bin -1 M reklam gösterimi alan sitelerin gelir düşmesine akıl veriyorlar.Sorun belli ki çok büyük.Ve google dışında kimsede bilemiyor.En son adamlar mobil açılışta 300x250 ve türevlerine yasak getirdiler belli ki filler kapışıyor yukarılarda.