• 06-08-2015, 02:02:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    buriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba gelen yazıyı ekleyebilir misiniz lütfen buraya bana gelmemişte
    inanır mısın 45k 12 lira vermiş kafayı yiyicem. Bunları telafi edecekler mi acaba
    Yazık o 45k kolay elde ediliyor sanıyor herhalde google.Telafi olayını da unutalım bence.
  • 06-08-2015, 02:06:04
    #11
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık o 45k kolay elde ediliyor sanıyor herhalde google.Telafi olayını da unutalım bence.


    Ne diyorsun hocam ağlayacak durumdayım, ev geçindirme derdinde olunca sorun daha da büyüyor
    bir arkadaşımda etkilenme olmamış ama
    Mail demişler bana gelen giden bir şey yok
    Biz nereye mail atıyoruz biliyor musunu
  • 06-08-2015, 02:29:16
    #12
    Anlamadığım şey şu... 45K ziyaretcin var ve google adsense olmazsa battım bittim havasındasın... Yahu madem o kadar kaliteli ve girişi yüksek neden normal reklam almıyorsunuz... Tanıdığım biri var günlük bin-ikibin girişi var ve özel reklam alıyor... Hemde bilindik firmalardan alıyor... Sizin bu 45K aylık mı? aylık dahi olsa firmalardan reklam almanız gerek... Ayrıca mevcut bireysel siteler düşük gelir verirken youtube gelirleri pekde düşük değil... Mesala benim günlük 15 ile 30 tl arası gelirlerim var....
    Kendi sitelerimde hit pek olmadığı için inan pek para kazanmıyorum günde 200-300 reklam gösterimi bazen bir tık bazen iki tık... ))) Ben zaten mevcut sitelerimi pek güncellemediğim için kazancın düşük olması sizin kadar zoruma gitmiyor )))
  • 06-08-2015, 02:31:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım şey şu... 45K ziyaretcin var ve google adsense olmazsa battım bittim havasındasın... Yahu madem o kadar kaliteli ve girişi yüksek neden normal reklam almıyorsunuz... Tanıdığım biri var günlük bin-ikibin girişi var ve özel reklam alıyor... Hemde bilindik firmalardan alıyor... Sizin bu 45K aylık mı? aylık dahi olsa firmalardan reklam almanız gerek... Ayrıca mevcut bireysel siteler düşük gelir verirken youtube gelirleri pekde düşük değil... Mesala benim günlük 15 ile 30 tl arası gelirlerim var....
    Kendi sitelerimde hit pek olmadığı için inan pek para kazanmıyorum günde 200-300 reklam gösterimi bazen bir tık bazen iki tık... ))) Ben zaten mevcut sitelerimi pek güncellemediğim için kazancın düşük olması sizin kadar zoruma gitmiyor )))
    Aylık 20M reklam gösterimim var,siz yerime özel reklam bulun vadesiz tüm geliri de siz alın Bu işlerin çocuk oyuncağı olmadığını bu ülke umarım kabullenir bir gün.
  • 06-08-2015, 02:33:35
    #14
    Bu her gün olmuyor tabi newsli sitem var bugün yaptığım haber tuttu o yüzden. Ama normalde günlük 5 ile 10 k arası değişiyor.
    Ben normalde makale yazarıyım ve reklam işlerindne çok anlamıyorum. Bana birçok kişi o reklamlar sitene zarar verir alma dedikleri için almadım açıkcası nereden firmalara ulaşırım onu da bilemiyorum.

    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım şey şu... 45K ziyaretcin var ve google adsense olmazsa battım bittim havasındasın... Yahu madem o kadar kaliteli ve girişi yüksek neden normal reklam almıyorsunuz... Tanıdığım biri var günlük bin-ikibin girişi var ve özel reklam alıyor... Hemde bilindik firmalardan alıyor... Sizin bu 45K aylık mı? aylık dahi olsa firmalardan reklam almanız gerek... Ayrıca mevcut bireysel siteler düşük gelir verirken youtube gelirleri pekde düşük değil... Mesala benim günlük 15 ile 30 tl arası gelirlerim var....
    Kendi sitelerimde hit pek olmadığı için inan pek para kazanmıyorum günde 200-300 reklam gösterimi bazen bir tık bazen iki tık... ))) Ben zaten mevcut sitelerimi pek güncellemediğim için kazancın düşük olması sizin kadar zoruma gitmiyor )))
  • 06-08-2015, 02:37:10
    #15
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 20M reklam gösterimim var,siz yerime özel reklam bulun vadesiz tüm geliri de siz alın Bu işlerin çocuk oyuncağı olmadığını bu ülke umarım kabullenir bir gün.
    Bakın dediğim web sitesi http://tiyatronline.com/
    Ve inanın sitede gördüğünüz tüm reklamlardan para kazanıyor....
    Öncelikle siteniz hangi sektör... Kitlenizi söyleyin bi bakayım reklam verecek birilerini bulurum ))

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:37:10 -->-> Daha önceki mesaj 02:34:53 --

    buriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu her gün olmuyor tabi newsli sitem var bugün yaptığım haber tuttu o yüzden. Ama normalde günlük 5 ile 10 k arası değişiyor.
    Ben normalde makale yazarıyım ve reklam işlerindne çok anlamıyorum. Bana birçok kişi o reklamlar sitene zarar verir alma dedikleri için almadım açıkcası nereden firmalara ulaşırım onu da bilemiyorum.
    Üstadım bi sistem var ve oraya kayıt oluyorsunuz... Ve onlar sizin gerçek hitinizi görebiliyorlar... Onu bi ara öğreneyim... bana web tasarım işini öğreten ki şuan pek konuşmuyorum ama yinede bi sorayım kesin cevap verecektir ))
  • 06-08-2015, 02:47:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=sakurt;1070727521]Bakın dediğim web sitesi http://tiyatronline.com/
    Ve inanın sitede gördüğünüz tüm reklamlardan para kazanıyor....
    Öncelikle siteniz hangi sektör... Kitlenizi söyleyin bi bakayım reklam verecek birilerini bulurum ))[COLOR="Silver"]

    Haber
  • 06-08-2015, 02:48:50
    #17
    buriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba gelen yazıyı ekleyebilir misiniz lütfen buraya bana gelmemişte
    inanır mısın 45k 12 lira vermiş kafayı yiyicem. Bunları telafi edecekler mi acaba
    Gelen mail Sessiz arkadaşımıza gelmiş..

    "Dear Customer,
    We are currently experiencing an issue with the DoubleClick for Publishers and DoubleClick Sales Management platforms that prevents the copying of Orders and Proposals that contain Order-level and Proposal-level custom fields, respectively. This issue does not affect the creation of new Orders or Proposals.
    We expect to resolve the issue by 6PM ET Wednesday, August 5. This time frame is an estimate and may change.
    Please note that ad serving is not affected.
    We thank you for your patience and apologize for any inconvenience this may cause.
    Regards,
    The DoubleClick for Publishers Team "

    https://www.r10.net/google-adsense/14...post1070723575

    Benimde hiç bir hesabıma gelmemiş ama bazı kişilere ya erken gitti ya da bize geç gelicek.. Sonuç itibariyle var bi keramet çıkar kokusu..

    45k sitene 12 tl aldıysan kapat o siteyi yazık günah hocam

    Şurda link satsan daha çok kazanırsın..
  • 06-08-2015, 03:01:50
    #18
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen mail Sessiz arkadaşımıza gelmiş..

    "Dear Customer,
    We are currently experiencing an issue with the DoubleClick for Publishers and DoubleClick Sales Management platforms that prevents the copying of Orders and Proposals that contain Order-level and Proposal-level custom fields, respectively. This issue does not affect the creation of new Orders or Proposals.
    We expect to resolve the issue by 6PM ET Wednesday, August 5. This time frame is an estimate and may change.
    Please note that ad serving is not affected.
    We thank you for your patience and apologize for any inconvenience this may cause.
    Regards,
    The DoubleClick for Publishers Team "

    https://www.r10.net/google-adsense/14...post1070723575

    Benimde hiç bir hesabıma gelmemiş ama bazı kişilere ya erken gitti ya da bize geç gelicek.. Sonuç itibariyle var bi keramet çıkar kokusu..

    45k sitene 12 tl aldıysan kapat o siteyi yazık günah hocam

    Şurda link satsan daha çok kazanırsın..
    Aynı e-mail banada gelmiş... türkçeye cevirdim pek bi şey anlamadım sildim ))

    45k ya yazık yahuuu... Arkadaş biraz bunalıma girceksin ama adsense ye bel bağlama... benim 45k hitim olacak reklam gelirim aylık 5-10bin arası yaparım yahuuu... Site yapmayı biliyorsunuz ama pazarlama ve insan ilişkilerinide biraz geliştirin.... Site hit stratejisine sahipsiniz ama sitenizdeki geliri arttıracak farklı yollarda mevcut... Hiç bi şey yapamıyorsun... Çok basit bi fikir vereyim... istersen...?