buriii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba gelen yazıyı ekleyebilir misiniz lütfen buraya bana gelmemişte
inanır mısın 45k 12 lira vermiş kafayı yiyicem. Bunları telafi edecekler mi acaba
Gelen mail Sessiz arkadaşımıza gelmiş..

"Dear Customer,
We are currently experiencing an issue with the DoubleClick for Publishers and DoubleClick Sales Management platforms that prevents the copying of Orders and Proposals that contain Order-level and Proposal-level custom fields, respectively. This issue does not affect the creation of new Orders or Proposals.
We expect to resolve the issue by 6PM ET Wednesday, August 5. This time frame is an estimate and may change.
Please note that ad serving is not affected.
We thank you for your patience and apologize for any inconvenience this may cause.
Regards,
The DoubleClick for Publishers Team "

https://www.r10.net/google-adsense/14...post1070723575

Benimde hiç bir hesabıma gelmemiş ama bazı kişilere ya erken gitti ya da bize geç gelicek.. Sonuç itibariyle var bi keramet çıkar kokusu..

45k sitene 12 tl aldıysan kapat o siteyi yazık günah hocam

Şurda link satsan daha çok kazanırsın..