Anlamadığım şey şu... 45K ziyaretcin var ve google adsense olmazsa battım bittim havasındasın... Yahu madem o kadar kaliteli ve girişi yüksek neden normal reklam almıyorsunuz... Tanıdığım biri var günlük bin-ikibin girişi var ve özel reklam alıyor... Hemde bilindik firmalardan alıyor... Sizin bu 45K aylık mı? aylık dahi olsa firmalardan reklam almanız gerek... Ayrıca mevcut bireysel siteler düşük gelir verirken youtube gelirleri pekde düşük değil... Mesala benim günlük 15 ile 30 tl arası gelirlerim var....
Kendi sitelerimde hit pek olmadığı için inan pek para kazanmıyorum günde 200-300 reklam gösterimi bazen bir tık bazen iki tık...

))) Ben zaten mevcut sitelerimi pek güncellemediğim için kazancın düşük olması sizin kadar zoruma gitmiyor

)))