Tabi bir siz ads uzmanısınız biz cahil kişileriz...10. senem ads'de herhalde bir sorun varsa senelerin tecrübesini de katıyoruz yorumlarda.
Anlamadim pardon? Diyorum ki dun adsenseden herkese email geldi, sorun oldugunu belirttiler diyorum. Acilan bu tur konularin hemen hemen hepsinde, sorunun gecici oldugunu, beklenildiginde su an sayilmayan kazanclarin panele yansidigindan bahsediyorum. Problem nedir?