Tabi bir siz ads uzmanısınız biz cahil kişileriz...10. senem ads'de herhalde bir sorun varsa senelerin tecrübesini de katıyoruz yorumlarda.
Birbirimizden haberdar olmak iyidir kardeşim.Şu her konun altında,yok sıcaklar,yok Hükümet,yok terör,yok yaz dönemi diyen adamlardan gına geldi.Yahu bırakın da adamlar yaşadıkları sorunları dile getirsin,birbirinden haberdar olsun.