Nisan ayından başlayan düşüş hala devam etmekte
55
●4.300
- 25-07-2015, 14:02:15Sitemin sosyal medayada linklerini çok nadir paylaşırım. Nisandan bu zamana verilere baktığımda 65.2% arama motorlarından, %14.6 direkt, %20.1 referral ve de 0.1% sosyal medya. Yani sosyal medya kaynaklı değil. Her tür sektörde olması da ayrıca garip.cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2015, 14:12:47Üyeliği durduruldu'Sosyal medya trafiği' teorimi de çürüttün hocam hepten kafayı yerim şimdi sorunu bulana kadarNijat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada Adx'lerde de (malum ads üstü) sorun varmış diye duyumlar geliyor.Adx sorunluysa biz hepten ölelim zaten.
- 25-07-2015, 15:32:35Üyeliği durdurulduAynen öyle sabah mobilden sitelere girdim reklamlar tam 15 dakikadır açılmadı.Bugün de masaüstü reklamlar da hatalı jpg'ler gördüm.nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2015, 15:38:51Kesinlikle katılıyorum. reklamlar çok geç açılıyor, mobilden geziyorum siteleri, reklam açılana kadar ben makaleyi ortalamış oluyorum, üstteki reklamlar geçilmiş oluyor. reklam verenlerde mübarek tek reklamda 30 içerik reklamı veriyor. Alışveriş siteleri misal, 10 tane ürünü geçişli bir şekilde ekliyor, o boyuttaki reklam nasıl yüklensin be, ne açgözlülüktür bu,nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2015, 15:52:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence adsense yayıncılarının hiç birinde hata yok, hata tamamen google kaynaklı, gerçi buna hata demek te yanlış olur, çünkü 2 aydır devam eden bir sorun sektörle de alakası yok, sonuçta her sitede hemen hemen aynı reklamlar çıkıyor, sorunun özetine gelirsek, özellikle tıklamaları stabil bir şekilde saymıyor, bir çok reklam boyutunu denedim bu sürede sorun yine aynı, reklam yerleşimlerimi değiştirdim yine aynı, hitimde gözle görülür yükselmeler yaşıyorum gelir yine aynı, ayrıca hangi reklamlar çok tıklanıyorsa tbm uçurum bir şekilde düşüyor, 0,35 ile başlayan tbm oranı gece saatlerinde 0,06 ya kadar geriliyor, yani bu işte bir saçmalık var, 95 k hite 250 tl olacak iş mi? kısacası google reklam tarafında iyi bir kıyım yaptı gibime geliyor...
bu arada farkeden oldumu bilmiyorum ama farklı tarayıcılarda örneğin, mozilla da reklam arkaplanı beyaz olmasına rağmen farklı bir arkaplan çıkıyor bu sorun başladığından beri reklamlar da bu şekilde.. - 25-07-2015, 16:10:49Üyeliği durdurulduText reklamlarda da oto sitenin yazı rengine göre ayarlanırdı şimdi ise düz itici bir mavi kullanılıyor.zoradam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada Adx'lerde de (malum ads üstü) sorun varmış diye duyumlar geliyor.Adx sorunluysa biz hepten ölelim zaten.