Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence adsense yayıncılarının hiç birinde hata yok, hata tamamen google kaynaklı, gerçi buna hata demek te yanlış olur, çünkü 2 aydır devam eden bir sorun sektörle de alakası yok, sonuçta her sitede hemen hemen aynı reklamlar çıkıyor, sorunun özetine gelirsek, özellikle tıklamaları stabil bir şekilde saymıyor, bir çok reklam boyutunu denedim bu sürede sorun yine aynı, reklam yerleşimlerimi değiştirdim yine aynı, hitimde gözle görülür yükselmeler yaşıyorum gelir yine aynı, ayrıca hangi reklamlar çok tıklanıyorsa tbm uçurum bir şekilde düşüyor, 0,35 ile başlayan tbm oranı gece saatlerinde 0,06 ya kadar geriliyor, yani bu işte bir saçmalık var, 95 k hite 250 tl olacak iş mi? kısacası google reklam tarafında iyi bir kıyım yaptı gibime geliyor...
bu arada farkeden oldumu bilmiyorum ama farklı tarayıcılarda örneğin, mozilla da reklam arkaplanı beyaz olmasına rağmen farklı bir arkaplan çıkıyor bu sorun başladığından beri reklamlar da bu şekilde..