Bu yaz aylarında eski yıllara göre düşüş çok daha fazla ve benim düşüncem Reklamların geç açılması. Reklamlar açılıncaya kadar ziyaretçi sayfa altına doğru iniyor ve eğer reklama tıklarsa dahi tbm si en düşük reklama tıklıyor.
Kesinlikle katılıyorum. reklamlar çok geç açılıyor, mobilden geziyorum siteleri, reklam açılana kadar ben makaleyi ortalamış oluyorum, üstteki reklamlar geçilmiş oluyor. reklam verenlerde mübarek tek reklamda 30 içerik reklamı veriyor. Alışveriş siteleri misal, 10 tane ürünü geçişli bir şekilde ekliyor, o boyuttaki reklam nasıl yüklensin be, ne açgözlülüktür bu,