• 25-07-2015, 16:26:39
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Text reklamlarda da oto sitenin yazı rengine göre ayarlanırdı şimdi ise düz itici bir mavi kullanılıyor.
    Evet mavi bir renk çıkıyor çizgili bir desen, anladığım kadarıyla sorun herkeste umarım bir an evvel bu işe el atarlar yoksa durumlar sıkıntılı olmaya başlayacak
  • 25-07-2015, 17:15:08
    #29
    zoradam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet mavi bir renk çıkıyor çizgili bir desen, anladığım kadarıyla sorun herkeste umarım bir an evvel bu işe el atarlar yoksa durumlar sıkıntılı olmaya başlayacak
    Evet aynı durumu ben de yaşadım. Beklemekle ciddi rakamlar kaybediyoruz, şaka değil ortalama %60 bir düşüş yani şimdi kazandığımızın 2.5 katı olacakken ne kazanıyoruz. Bunu ne kadar beklemeliyiz bilmiyorum ama genel bir şikayet mektubu yazılması şart bence. Biz sesimizi çıkarmadıkça Google'a fark etmez. Konuyu henüz dün açtım, biraz daha bekleyelim, büyük bir anket gibi çoğu kişinin yorumunu alalım. Sonra her kes gerekli adrese e-posta yazarsa şikayetlere önem verirler bence.
  • 25-07-2015, 17:54:12
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bugün bir ara reklamlar komple gitmişti yaklaşık 1 saat sürdü hala da devam ediyor gibi.Bugün sayfa to olarak dibi gördüm.
  • 25-07-2015, 18:24:00
    #31
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bir ara reklamlar komple gitmişti yaklaşık 1 saat sürdü hala da devam ediyor gibi.Bugün sayfa to olarak dibi gördüm.
    sayfa to ondanmı düşük hocam bugün. ne zaman gitti reklamlar ? hiç görüntülenmedi mi ?
  • 25-07-2015, 18:36:15
    #32
    Reklamlar bende görünmüyor işlem zaman aşımına uğradı diyor herkeste mi aynı durum.
  • 25-07-2015, 18:37:07
    #33
    Üyeliği durduruldu
    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfa to ondanmı düşük hocam bugün. ne zaman gitti reklamlar ? hiç görüntülenmedi mi ?
    Sabah aşırı geç açılıyordu son saatlerde ise hepten gitti.Belli ki google'nın reklam sunucuları büyük sıkıntıda.Hala da çoğu sitede reklam göremiyorum.

    Malum sansürcü zihniyetin dns'lerle oynamasının da etkisi büyük olabilir.
  • 25-07-2015, 19:29:57
    #34
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah aşırı geç açılıyordu son saatlerde ise hepten gitti.Belli ki google'nın reklam sunucuları büyük sıkıntıda.Hala da çoğu sitede reklam göremiyorum.

    Malum sansürcü zihniyetin dns'lerle oynamasının da etkisi büyük olabilir.
    Sansürcü zihniyet konusunda haklısınız ama yurt dışı ziyaretçi sitemde de durum aynı, yani sorun Türkiyeden gelen ziyaretçilerde değil, kendim de Türkiyede yaşamıyorum yurt dışındayım. Sorun doların oynamasıyla ilgili ola bilir mi sizce? (Yurt dışı dediğim ülkede dolar kullanılmıyor)

    Buradan bir şeyi de kesinleştirmek için yurt dışı ziyaretçileri olan arkadaşlarda durum nasıl?
  • 25-07-2015, 19:34:40
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Nijat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sansürcü zihniyet konusunda haklısınız ama yurt dışı ziyaretçi sitemde de durum aynı, yani sorun Türkiyeden gelen ziyaretçilerde değil, kendim de Türkiyede yaşamıyorum yurt dışındayım. Sorun doların oynamasıyla ilgili ola bilir mi sizce? (Yurt dışı dediğim ülkede dolar kullanılmıyor)

    Buradan bir şeyi de kesinleştirmek için yurt dışı ziyaretçileri olan arkadaşlarda durum nasıl?
    Sansürün etkisiyle TO'lar iyice aşağıda kaldı bugün hani genel sorunun yanına buda eklenince iyice kafayı yedirttiler bizlere.Bence sorun google'nin adserver'larında ve rezil olmamak için bunu saklıyorlar
  • 25-07-2015, 20:38:34
    #36
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sansürün etkisiyle TO'lar iyice aşağıda kaldı bugün hani genel sorunun yanına buda eklenince iyice kafayı yedirttiler bizlere.Bence sorun google'nin adserver'larında ve rezil olmamak için bunu saklıyorlar
    Bugün sabah 8de mesayiye başladım ve saat 11.30a kadar sanırım googleye giremedim. Bilişim dairesi kaynaklı erişim sıkıntısı oldu, sadece google oldu üstelik.

    Benim sitemin de hiti %80 google, sosyal ağlardan gelen %1 yoktur.

    Ama ben yine de bunu bayram ve tatile bağlıyorum.