nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yaz aylarında eski yıllara göre düşüş çok daha fazla ve benim düşüncem Reklamların geç açılması. Reklamlar açılıncaya kadar ziyaretçi sayfa altına doğru iniyor ve eğer reklama tıklarsa dahi tbm si en düşük reklama tıklıyor.
Aynen öyle sabah mobilden sitelere girdim reklamlar tam 15 dakikadır açılmadı.Bugün de masaüstü reklamlar da hatalı jpg'ler gördüm.