Adsense tık başı 2,3,5$ hikayeleri
29
●3.169
- 09-02-2008, 02:54:11Forumda konunun tamamının yada çoğunun büyük harfle olması yasak bence siz forum kurallarını yeniden okuyun çünkü ben okuyarak yazdım
Bilginize,
Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-02-2008, 02:56:47Üyeliği durdurulduKullandığın kelimelere dikkat et.akrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer konuda açıklamasını yaptım.ansleyforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-10-2008, 21:35:08Üyeliği durdurulduBu resim fake. Resmin kaynak kodunda photoshopla kaydedildiği yazıyor.Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[media]http://img148.imageshack.us/img148/9452/tektikrj2ut5.jpg[/media] - 19-10-2008, 22:09:47resmin photoshop ile kayıt edildiği feyk olacağı manasına gelmez. adamın önünde photoshop açıktır ss i photoshop yardımı ile kesip kayıt etmiştir paint yerine..CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
##
ek olarak bu resim konuyu açan arkadaşın değil, leet denen elemanın. kendide belirtmiş. konuyu okumadan yorum yapmayın - 19-10-2008, 22:35:57Üyeliği durdurulduDu_Hast_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katılıyorum .. Photoshop ile kayıt edildiği kesinlikle fake olacağı anlamına gelmez .. ps ile de kaydetmiş olabilir ... Ve dediği gibi o resim konu açan arkadaşın değil kendiside belirtmiş orada ... Fake ile ne gibi bir çıkarı olsun ki bunda ? konuyu biraz daha detaylı okursak saçma eleştirilerimizi en aza indirmiş oluruz ...
saygılar ...

1k tıkla o kadar alıyom ben

