Bu adsense için 2 $ alan açıyor konuyu. Neden açıyorlar ki? Hiç görülmemiş birşeymi.. Google'dan her seferinde tık başı düşük ücret alıcaz diye birşey yok. İlla ki herkes bir kerede olsa yüksek almıştır. Ama onu bir kerelik değil sürekli almak önemlidir. Alta bi screen atayım da umarım bu konuyu görenler bir daha 2$,5$ aldıklarında konu açıp r10 db'ini boş yere şişirmezler.
Sakın yanlış anlaşılmasın bunu övünmek için koymuyorum. Ayrıca screen başkasına ait. Sadece her 2$ alanın konu açmasını istemiyorum o kadar.
EDİT: Screen'in kimin olduğunu hatırlayamadığım için nickini yazmamıştım. Öğrendim ki, leet'inmiş.