Ha 2 $ alan konu açmış ha 23 $ olan açmış burda fark nedir????? bence 2 $ ın gereksizliğinden daha gereksizdir yüksek ücret alıp konu açmanız.
Kazancınız bol olsun gözümüz yok ama böyle her şeyide marifet gibi yazmak saçma.
Demişsiniz ki "
Ama onu bir kerelik değil sürekli almak önemlidir." sizinde dediğiniz gibi eğer düzenki alıyorsanız bu ödemeyi SS koyun görelim vay diyelim ama belli bir amatör adwordscuya denk gelmişsiniz. Bende tek tıka 60 $ almıştım aynı amatör adwordscu sayesinde..
Bilginize,
Bu adsense için 2 $ alan açıyor konuyu. Neden açıyorlar ki? Hiç görülmemiş birşeymi.. Google'dan her seferinde tık başı düşük ücret alıcaz diye birşey yok. İlla ki herkes bir kerede olsa yüksek almıştır. Ama onu bir kerelik değil sürekli almak önemlidir. Alta bi screen atayım da umarım bu konuyu görenler bir daha 2$,5$ aldıklarında konu açıp r10 db'ini boş yere şişirmezler.
Sakın yanlış anlaşılmasın bunu övünmek için koymuyorum. Sadece her 2$ alanın konu açmasını istemiyorum o kadar.