• 09-02-2008, 02:16:53
    #10
    Demek ki screen leet'inmiş Belirttim zaten bende 2$ dan fazla alanlarda var diye ve boş yere konu açılmasın diye. Bu arada hiç bi mesajımda benim demedim adsense yanlış anlaşılmasın.
  • 09-02-2008, 02:17:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Rekor görmek için detaylar ve şans ; Google Adsense Nedir
  • 09-02-2008, 02:17:41
    #12
    Ha 2 $ alan konu açmış ha 23 $ olan açmış burda fark nedir????? bence 2 $ ın gereksizliğinden daha gereksizdir yüksek ücret alıp konu açmanız.

    Kazancınız bol olsun gözümüz yok ama böyle her şeyide marifet gibi yazmak saçma.

    Demişsiniz ki "Ama onu bir kerelik değil sürekli almak önemlidir." sizinde dediğiniz gibi eğer düzenki alıyorsanız bu ödemeyi SS koyun görelim vay diyelim ama belli bir amatör adwordscuya denk gelmişsiniz. Bende tek tıka 60 $ almıştım aynı amatör adwordscu sayesinde..

    Bilginize,

    Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adsense için 2 $ alan açıyor konuyu. Neden açıyorlar ki? Hiç görülmemiş birşeymi.. Google'dan her seferinde tık başı düşük ücret alıcaz diye birşey yok. İlla ki herkes bir kerede olsa yüksek almıştır. Ama onu bir kerelik değil sürekli almak önemlidir. Alta bi screen atayım da umarım bu konuyu görenler bir daha 2$,5$ aldıklarında konu açıp r10 db'ini boş yere şişirmezler.

    Sakın yanlış anlaşılmasın bunu övünmek için koymuyorum. Sadece her 2$ alanın konu açmasını istemiyorum o kadar.

  • 09-02-2008, 02:17:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1338235-post2.html
    Leet'in mesajı burada..
    evet aynı resim
  • 09-02-2008, 02:18:11
    #14
    resimler aynı
  • 09-02-2008, 02:22:13
    #15
    HERŞEY AYNI ASLINDA

    Anlayan anladı

    Bırakın arkadaşlar ya böyle saçma konuları hevesleri hayal kırıklarını

    İşini hakkıyla yapan kişi kazanır tek adsensede değil hayatın her alanında

    Bilginize,
  • 09-02-2008, 02:27:42
    #16
    Mesajı alan alıyor Bizimde aldığımız oluyor arada 1 tıka 2-3 $

    Ama her önüne gelen açarsa işimiz var. Şans faktörü önemli birazda, mantıklı bir konu
  • 09-02-2008, 02:30:45
    #17
    arkadaşlar allah dahada artırsın ama bu olay her zaman gerçekleşmez binde bir
  • 09-02-2008, 02:32:35
    #18
    Üyeliği durduruldu
    byLiLattah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HERŞEY AYNI ASLINDA

    Anlayan anladı

    Bırakın arkadaşlar ya böyle saçma konuları hevesleri hayal kırıklarını

    İşini hakkıyla yapan kişi kazanır tek adsensede değil hayatın her alanında

    Bilginize,
    Forumda büyük harfle yazı yazmak yasak
    Ayrıca anlayan anladı diyosunda Yalova77 bu konudaki screen in kendisine ait olmadıgını zaten söylüyor ki siz heralde o benim dedi sandınız, neyse