Konu
Adsense tık başı 2,3,5$ hikayeleri
09-02-2008, 02:16:53
#10
Yalova77
Demek ki screen leet'inmiş
Belirttim zaten bende 2$ dan fazla alanlarda var diye ve boş yere konu açılmasın diye. Bu arada hiç bi mesajımda benim demedim adsense yanlış anlaşılmasın.