• 09-02-2008, 02:37:55
    #19
    Tamam da ecpm'in 230$ olması lazım ama 32$ ilginç.
  • 09-02-2008, 02:54:11
    #20
    Forumda konunun tamamının yada çoğunun büyük harfle olması yasak bence siz forum kurallarını yeniden okuyun çünkü ben okuyarak yazdım

    Bilginize,

    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Forumda büyük harfle yazı yazmak yasak
    Ayrıca anlayan anladı diyosunda Yalova77 bu konudaki screen in kendisine ait olmadıgını zaten söylüyor ki siz heralde o benim dedi sandınız, neyse
  • 09-02-2008, 02:56:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    akrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin 90 lı birşey koymuştu.leet de baya yüksek koydu..sidik yarışında radmin önde
    Kullandığın kelimelere dikkat et.

    ansleyforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam da ecpm'in 230$ olması lazım ama 32$ ilginç.
    Diğer konuda açıklamasını yaptım.
  • 19-10-2008, 20:08:52
    #22
    Üyeliği durduruldu
    vay maşallah 1k tıkla o kadar alıyom ben
  • 19-10-2008, 20:31:23
    #23
    Acemi bir adwordsçüdür. Başka türlü kimse bu kadar yüksek alamaz. Çünkü akıllı reklam verenler bu fiyatla vermezler.
  • 19-10-2008, 20:38:41
    #24
    0,01 vermek varken niye 90 - 23 $ versinler
  • 19-10-2008, 21:35:08
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adsense için 2 $ alan açıyor konuyu. Neden açıyorlar ki? Hiç görülmemiş birşeymi.. Google'dan her seferinde tık başı düşük ücret alıcaz diye birşey yok. İlla ki herkes bir kerede olsa yüksek almıştır. Ama onu bir kerelik değil sürekli almak önemlidir. Alta bi screen atayım da umarım bu konuyu görenler bir daha 2$,5$ aldıklarında konu açıp r10 db'ini boş yere şişirmezler.
    Sakın yanlış anlaşılmasın bunu övünmek için koymuyorum. Ayrıca screen başkasına ait. Sadece her 2$ alanın konu açmasını istemiyorum o kadar.

    EDİT: Screen'in kimin olduğunu hatırlayamadığım için nickini yazmamıştım. Öğrendim ki, leet'inmiş.
    Bu resim fake. Resmin kaynak kodunda photoshopla kaydedildiği yazıyor.

    [media]http://img148.imageshack.us/img148/9452/tektikrj2ut5.jpg[/media]
  • 19-10-2008, 22:09:47
    #26
    CasTex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu resim fake. Resmin kaynak kodunda photoshopla kaydedildiği yazıyor.

    [media]http://img148.imageshack.us/img148/9452/tektikrj2ut5.jpg[/media]
    resmin photoshop ile kayıt edildiği feyk olacağı manasına gelmez. adamın önünde photoshop açıktır ss i photoshop yardımı ile kesip kayıt etmiştir paint yerine..

    ##
    ek olarak bu resim konuyu açan arkadaşın değil, leet denen elemanın. kendide belirtmiş. konuyu okumadan yorum yapmayın
  • 19-10-2008, 22:35:57
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Du_Hast_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmin photoshop ile kayıt edildiği feyk olacağı manasına gelmez. adamın önünde photoshop açıktır ss i photoshop yardımı ile kesip kayıt etmiştir paint yerine..

    ##
    ek olarak bu resim konuyu açan arkadaşın değil, leet denen elemanın. kendide belirtmiş. konuyu okumadan yorum yapmayın

    katılıyorum .. Photoshop ile kayıt edildiği kesinlikle fake olacağı anlamına gelmez .. ps ile de kaydetmiş olabilir ... Ve dediği gibi o resim konu açan arkadaşın değil kendiside belirtmiş orada ... Fake ile ne gibi bir çıkarı olsun ki bunda ? konuyu biraz daha detaylı okursak saçma eleştirilerimizi en aza indirmiş oluruz ...

    saygılar ...