Forumda konunun tamamının yada çoğunun büyük harfle olması yasak bence siz forum kurallarını yeniden okuyun çünkü ben okuyarak yazdım

Bilginize,

Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Forumda büyük harfle yazı yazmak yasak
Ayrıca anlayan anladı diyosunda Yalova77 bu konudaki screen in kendisine ait olmadıgını zaten söylüyor ki siz heralde o benim dedi sandınız, neyse