Forumda konunun tamamının yada çoğunun büyük harfle olması yasak bence siz forum kurallarını yeniden okuyun çünkü ben okuyarak yazdım
Bilginize,
Forumda büyük harfle yazı yazmak yasak
Ayrıca anlayan anladı diyosunda
Yalova77 bu konudaki screen in kendisine ait olmadıgını zaten söylüyor ki siz heralde o benim dedi sandınız, neyse