• 19-10-2008, 22:44:02
    #28
    Konu çok pis hit çekiyor
    Kilit Lütfen. Tozlanmış bu konu zaten
  • 19-10-2008, 23:51:32
    #29
    r10 da 2 3 4 $ alanlar konu açmasın diyorsun ama kendinde saçma bir konu açmıssın kardeş konu çok uzamış kilitin vaktidir
  • 20-10-2008, 12:52:01
    #30
    Üyeliği durduruldu


    Bu Nedir Arkadaşlar ... 2 post Yukarıda yaptığım yorum sizce - rep almama bir sebep midir ? bu olay gerçekten çok üzdü beni .. Ne diyeyim - rep veren arkadaşa sonsuz teşekkürler ..