Konu
Adsense tık başı 2,3,5$ hikayeleri
19-10-2008, 23:51:32
#29
erkanertekin
r10 da 2 3 4 $ alanlar konu açmasın diyorsun ama kendinde saçma bir konu açmıssın kardeş konu çok uzamış kilitin vaktidir