yeni reklam birimini kullanan varmı
5
●469
- 06-07-2014, 20:38:03sanki 300x600 çok küçük kapamıyor sidebarıSteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayın x pembesi hocam zamanla o reklam alanıda dolar birçok insanda o reklam alanını kullanır nasılsa.
- 06-07-2014, 20:39:55Öyle olur ama insanların gözüne reklam sokmanın bir anlamı yok aslında. Kullanıcıya önce içerik sunulmalı. Ama biz ne yapıyoruz? Her yeri reklam dolduruyoruzTha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2014, 20:54:13dizi izliyim dedim hangi site hatırlamıyorum 3 parta bölmüşler kardeş payını bir partın içerisinde 20 dakkada 3 reklam çıkıyor. Bazı sitelere gidiyorum harbiden reklamı kullanıcının gözüne sokuyorlar kullanıcı zaten reklam dikkatini çekerse fark edecektir bu konuda haklısınız.SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız insanlar özellikle youtube ve dizi sitelerindeki bu saçma para kazandırmayan 3 kuruşluk videolar için adblock gibi uygulamalar kullanmaya başladı millete şu hite para kazanamıyorum diyerek reklamlara abanıyor sonuçta bu.
Bir göl düşün içerisinde 10 bin balık olsun ve her sene bir 10 binde yavruları olsun bu bölgede yaşayan 100 kişiye senede 8-9 bin balık yeterken aç gözlülüklerinden her sene 11-12 bin balık avlasınlar ne olur göl 3-4 senede balıksız kalır. Şimdi sen çıkıp youtube olsun herhangi bir yer olsun 20 dakkalık videoda 10 tane reklam göstermeye çalışırsan hem kullancıyı sıkarsın hemde kullanıcıya çözüm yolu aratırsın. Ondan sonra 300x1050 değil 728x1200 reklam denersin belki olur diye
Ayın x pembesi hocam zamanla o reklam alanıda dolar birçok insanda o reklam alanını kullanır nasılsa.