SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben denedim. Fakat o reklam birine uygun pek reklam çıkmıyor ve sidebarı olduğu gibi kapatıyor. Çok kötü bir görüntü oluyor site için.
sanki 300x600 çok küçük kapamıyor sidebarı Ayın x pembesi hocam zamanla o reklam alanıda dolar birçok insanda o reklam alanını kullanır nasılsa.