Konu
yeni reklam birimini kullanan varmı
06-07-2014, 15:24:05
#1
DenqeSiz
Merhaba bu yeni 300 x 1050 px olan reklam birimini kullanan varmı kullanan arkadaşlarda gelirlerde değişiklik varmı acaba