sanki 300x600 çok küçük kapamıyor sidebarı

Ayın x pembesi hocam zamanla o reklam alanıda dolar birçok insanda o reklam alanını kullanır nasılsa.
Öyle olur ama insanların gözüne reklam sokmanın bir anlamı yok aslında. Kullanıcıya önce içerik sunulmalı. Ama biz ne yapıyoruz? Her yeri reklam dolduruyoruz