Konu
yeni reklam birimini kullanan varmı
06-07-2014, 15:30:05
#3
SteersMan
Ben denedim. Fakat o reklam birine uygun pek reklam çıkmıyor ve sidebarı olduğu gibi kapatıyor. Çok kötü bir görüntü oluyor site için.