deLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yüksek TBM Önerileri (0,85 Tl )
49
●8.112
- 01-05-2014, 18:15:58eğer paylaşım yapmayacaksan yaylan ben konuları değil millet yüksek tbm alsın diye tbmyi paylaşıyorum. EĞER baltacağına konuyu okusan adam gibi anlarsın. millette kendi konuları ve fiyatlarını kazandıkları tbm görsünde konu secerken ona göre secsin diye. tabi senin gibi troller konular baltalamayı sever
- 01-05-2014, 20:53:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam millete bakma sen, harika bir fikirle konu açmışsın. Ben de destek olmak istiyorum, kendi sitemin gelirini ve konusunu paylaşıyorum. Pm olarak sitenin içeriğini paylaşırsan da sevinirim.delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sitenin içeriği mobilya ve türkçe, tbm gördüğünüz üzere yerlerde. - 01-05-2014, 21:01:03ben hep flash oyun işindeyim baska sitemde söktörde sitem olmadı hiç en yuksek göçrdugum tbm 0,08$ diye hatırlıyorum yazık degil mi bana
bnm tbm 0,76 TL falan olsa 1 ayda ferrari alırım 
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:19 --

ilginene varsa site satılıktır 3k hiti vardır ortalama
- 01-05-2014, 23:17:50bu kazancla ayda 300 kazanıyorsun o zaman kazanacağın rakam olsa olsa 3000 felan olur :dCemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar önemli olan tbm veya tıklanma oranından ziyade 1000 gösterim başı gelir mesela tbm 1tl olsa bile sayfa to % 0.01 olduktan sonra pek kazanmaz ama syafa to %10 olursa tbm 05 kuruşta olsa kazanc daha iyi olur gerçi konuyu açanın 1000 gösterimide güzel o bende olsa ben ferrari alırdım ama
- 01-05-2014, 23:33:41tek site 300 haklısınTha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o şartlarda 3000 bin var e bunun gibi 10 sitem var
10x3000=30000 aylık iyimiş alırım ben o ferrariyi rahat ol
- 01-05-2014, 23:36:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam resim dediniz bende paylaşıyorum ztndelikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2014, 23:38:283 bin de guzel Valla meclis duysa 3000 kazandını asgari ücretti 800 hak görüorlar ssk iş veren işçi gelir verigisi felan 600 felan kesiyorlar sana nefes aldırmazlarCemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bi yana güzel kazanç insan boşta kalana kadar buradan gelen paraları oyun parası gibi görebilior ama site olmasa 1 sene boş gezsen 3 bin muhendisler alıyor dersin
işe bak.

bnm tbm 0,76 TL falan olsa 1 ayda ferrari alırım 