• 01-05-2014, 18:15:58
    #10
    deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuları çalmışsınız, orijinal değil diyorsunuz. Kazancıda pişkin pişkin paylaşıyorsunuz, kazancınız helalmiş gibi. işe bak.
    eğer paylaşım yapmayacaksan yaylan ben konuları değil millet yüksek tbm alsın diye tbmyi paylaşıyorum. EĞER baltacağına konuyu okusan adam gibi anlarsın. millette kendi konuları ve fiyatlarını kazandıkları tbm görsünde konu secerken ona göre secsin diye. tabi senin gibi troller konular baltalamayı sever
  • 01-05-2014, 20:53:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar alttaki resim şuan cektim ve paylaşıyorum. Adsenseye cok kişi para kazanmak icin başlyor lakin çöp rakamlarla idare ediyor 0,05yi iyi sayıyolar. [/IMG]
    Hocam millete bakma sen, harika bir fikirle konu açmışsın. Ben de destek olmak istiyorum, kendi sitemin gelirini ve konusunu paylaşıyorum. Pm olarak sitenin içeriğini paylaşırsan da sevinirim.



    Sitenin içeriği mobilya ve türkçe, tbm gördüğünüz üzere yerlerde.
  • 01-05-2014, 21:01:03
    #12
    ben hep flash oyun işindeyim baska sitemde söktörde sitem olmadı hiç en yuksek göçrdugum tbm 0,08$ diye hatırlıyorum yazık degil mi bana bnm tbm 0,76 TL falan olsa 1 ayda ferrari alırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:19 --


    ilginene varsa site satılıktır 3k hiti vardır ortalama
  • 01-05-2014, 21:08:32
    #13
    Ingilizce site üzerine uğraşıyorum tık başı 0,40-0,70 arası değişiyor.
  • 01-05-2014, 23:17:50
    #14
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hep flash oyun işindeyim baska sitemde söktörde sitem olmadı hiç en yuksek göçrdugum tbm 0,08$ diye hatırlıyorum yazık degil mi bana bnm tbm 0,76 TL falan olsa 1 ayda ferrari alırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:19 --


    ilginene varsa site satılıktır 3k hiti vardır ortalama
    bu kazancla ayda 300 kazanıyorsun o zaman kazanacağın rakam olsa olsa 3000 felan olur :d


    Arkadaşlar önemli olan tbm veya tıklanma oranından ziyade 1000 gösterim başı gelir mesela tbm 1tl olsa bile sayfa to % 0.01 olduktan sonra pek kazanmaz ama syafa to %10 olursa tbm 05 kuruşta olsa kazanc daha iyi olur gerçi konuyu açanın 1000 gösterimide güzel o bende olsa ben ferrari alırdım ama
  • 01-05-2014, 23:33:41
    #15
    Tha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kazancla ayda 300 kazanıyorsun o zaman kazanacağın rakam olsa olsa 3000 felan olur :d


    Arkadaşlar önemli olan tbm veya tıklanma oranından ziyade 1000 gösterim başı gelir mesela tbm 1tl olsa bile sayfa to % 0.01 olduktan sonra pek kazanmaz ama syafa to %10 olursa tbm 05 kuruşta olsa kazanc daha iyi olur gerçi konuyu açanın 1000 gösterimide güzel o bende olsa ben ferrari alırdım ama
    tek site 300 haklısın o şartlarda 3000 bin var e bunun gibi 10 sitem var
    10x3000=30000 aylık iyimiş alırım ben o ferrariyi rahat ol
  • 01-05-2014, 23:36:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forex dini olarak uygun olup olmadığı sorduğun dini adamın forex hakkında bilgisi olması lazım zaten yollduğun konuda adam da karşıdaki cevaplayan tam olarak forexi bilmediği belli. hayali para falan demiş forexin sadece görüntülenmesini anlatmış lakin gercek forex apayrı birşey. AYRICA sen konuyuda okumamışsın belli orda örnek forex verdim benim sitem forex sitesi değil.



    0.02 =2 kuruş sarı kücük kuruşlar varya



    site adresini hiç bir türlü yollamam. ama site içeriğinde neler olduğunu ise gönderiğim türde paylaşım yaparlara yolluyorum
    hocam resim dediniz bende paylaşıyorum ztn
  • 01-05-2014, 23:38:28
    #17
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek site 300 haklısın o şartlarda 3000 bin var e bunun gibi 10 sitem var
    10x3000=30000 aylık iyimiş alırım ben o ferrariyi rahat ol
    3 bin de guzel Valla meclis duysa 3000 kazandını asgari ücretti 800 hak görüorlar ssk iş veren işçi gelir verigisi felan 600 felan kesiyorlar sana nefes aldırmazlar Şaka bi yana güzel kazanç insan boşta kalana kadar buradan gelen paraları oyun parası gibi görebilior ama site olmasa 1 sene boş gezsen 3 bin muhendisler alıyor dersin
  • 03-05-2014, 02:31:28
    #18
    resim atanlara pm gönderdim konuyu.