Arkadaşlar alttaki resim şuan cektim ve paylaşıyorum. Adsenseye cok kişi para kazanmak icin başlyor lakin çöp rakamlarla idare ediyor 0,05yi iyi sayıyolar. [/IMG]
Hocam millete bakma sen, harika bir fikirle konu açmışsın. Ben de destek olmak istiyorum, kendi sitemin gelirini ve konusunu paylaşıyorum. Pm olarak sitenin içeriğini paylaşırsan da sevinirim.
Sitenin içeriği mobilya ve türkçe, tbm gördüğünüz üzere yerlerde.