Konuları çalmışsınız, orijinal değil diyorsunuz. Kazancıda pişkin pişkin paylaşıyorsunuz, kazancınız helalmiş gibi.

işe bak.
eğer paylaşım yapmayacaksan yaylan ben konuları değil millet yüksek tbm alsın diye tbmyi paylaşıyorum. EĞER baltacağına konuyu okusan adam gibi anlarsın. millette kendi konuları ve fiyatlarını kazandıkları tbm görsünde konu secerken ona göre secsin diye. tabi senin gibi troller konular baltalamayı sever