Tha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kazancla ayda 300 kazanıyorsun o zaman kazanacağın rakam olsa olsa 3000 felan olur :d


Arkadaşlar önemli olan tbm veya tıklanma oranından ziyade 1000 gösterim başı gelir mesela tbm 1tl olsa bile sayfa to % 0.01 olduktan sonra pek kazanmaz ama syafa to %10 olursa tbm 05 kuruşta olsa kazanc daha iyi olur gerçi konuyu açanın 1000 gösterimide güzel o bende olsa ben ferrari alırdım ama
tek site 300 haklısın o şartlarda 3000 bin var e bunun gibi 10 sitem var
10x3000=30000 aylık iyimiş alırım ben o ferrariyi rahat ol