ben hep flash oyun işindeyim baska sitemde söktörde sitem olmadı hiç en yuksek göçrdugum tbm 0,08$ diye hatırlıyorum yazık degil mi bana

bnm tbm 0,76 TL falan olsa 1 ayda ferrari alırım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:57:19 --

ilginene varsa site satılıktır 3k hiti vardır ortalama
bu kazancla ayda 300 kazanıyorsun o zaman kazanacağın rakam olsa olsa 3000 felan olur :d
Arkadaşlar önemli olan tbm veya tıklanma oranından ziyade 1000 gösterim başı gelir mesela tbm 1tl olsa bile sayfa to % 0.01 olduktan sonra pek kazanmaz ama syafa to %10 olursa tbm 05 kuruşta olsa kazanc daha iyi olur gerçi konuyu açanın 1000 gösterimide güzel o bende olsa ben ferrari alırdım ama