saatlerdir en iyi reklam yerleşimini bulmaya çalıştım. birkaç tavsiye ve temanın esnekliğine göre en son haline getirdim. sizce böyle iyi mi?
www.ruhkanseri.com
tşk.
yerleşim bu şekilde iyi midir?
7
●624
- 17-03-2014, 09:30:55sponsor yazıydı o. derdin tasan varsa ürün sitesine gidebilirsin.NURAH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2014, 10:39:17Reklamlarına hiç bakmadım desem olur ama sitendeki ben kimim vb sayfandaki yazılar güzeldi. Bol kazançlardepresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle