Konu
yerleşim bu şekilde iyi midir?
18-03-2014, 01:50:44
#8
depresanz
Su soyle olsun bu boyle olsun dediginiz varsa yazin arkadaşlar. Temayi yan yana menu degilde sagli sollu yapsam nasil olur. Reklam yerlesimi hemen hemen ayni olacak gibi. Nasil reklamlar kullanmaliyim
bu mesaj ketıldan tepetaklak ile gönderilmiştir