Konu
yerleşim bu şekilde iyi midir?
17-03-2014, 04:45:04
#2
NURAH
Reklam yerleşimini bilmem ama konularda baya saçmalik gördüm acikcasi ozellikle organik olayina yazilanlar. Zati baskasina bakmadan kapadim